Rozvrh

 PONDĚLÍ
 SÁL I.
SÁL II.
 Cvičení dětí 1,5+ s rodiči
Pavla
10:00 - 10:45
 
Sportovní všestranost
děti 4-5 ,Pavla
16:00 - 17:00
 
Osobní trénink
Pavla
17:00-18:00 
Osobní trénink
Pavla
18:00-19:00 
 
Jumpboxing
Martina
19:00 - 20:00
 Kruhový trénink
Pavla
20:00 - 21:00
 ÚTERÝ
 SÁL I.
SÁL II.
 
 
 
 Dětská herna 
DŽIMÍK
13:00 - 16:30
 
Parkour
17:00 - 18:15
 
 Pilates
Majka
17:45 - 19:00
 
 SM System
Majka
(kurz)
19:00 - 20:00
 
 
STŘEDA
 SÁL I.
SÁL II.
Pilates
Majka
09:00 - 10:15
                          
 Cvičení dětí 1,5+ s rodiči
(od pololetí)
Pavla
10:00 - 10:45
 Dětská herna
DŽIMÍK
13:00 - 15:30

  Gymnastika
Šárka
15:45 - 16:45
 Zumba děti
Otka
17:00 - 18:00

 Břicho/Hýždě
Otka
18:00 - 19:00
  TRX/Kruhový trénink
Irena
19:00 - 20:00
TRX/Kruhový trénink
Irena
20:00 - 21:00
 ČTVRTEK
 SÁL I.
SÁL II.
Cvičení senioři
Hanka
9:00 - 10:00
 

 
 
 Dětská herna
DŽIMÍK
13:00 - 16:15
 
Parkour
16:30 - 17:45
Sportovní všestranost
děti 4-5 ,Pavla
16:30 - 17:30
 
Pilates
Majka
18:45 - 20:00
  Zumba
Otka
20:00 - 21:00
PÁTEK
 SÁL I.
SÁL II.

 
 
SOBOTA
 SÁL I.
SÁL II.
Zumba
Otka
09:30 - 10:30
                            
NEDĚLE
 SÁL I.
SÁL II.

                            
 Body Styling
(cvičíme od 4 osob,volejte
732601368)
18:00 - 19:00

Aerobic - vytrvalostní cvičení zaměřené na spalování tuků, kde aerobní efekt je docílen pomocí jednodušších či složitějších choreografií
Body step - vytrvalostní cvičení aerobního charakteru, kde aerobní efekt (spalování tuků) je za pomoci kyslíku znásoben vystupováním na stupínek step
Body styling - kondiční cvičení na posílení celého svalového aparátu za pomoci náčiní
Zumba - fitness program v latinsko-americkém rytmu, který kombinuje prvky aerobiku a tance. V hodinách se střídají pomalé a rychlé rytmy, čímž dochází k efektivnímu spalování tuků a tvarování postavy. Začíná se jednoduchými kroky a postupem času se přidávají trochu náročnější kombinace
Bříško - hýždě - deset minut aerobního zahřátí a poté se vrháme na naše nejoblíbenější části těla
TRX - TRX je závěsný systém složený z několika základních a pro manipulaci důležitých částí: samotný závěs (karabina), jeden okem provlečený popruh s konci opatřenými madly na držení a oky na zavěšení a nad těmito konci karabiny pro snadnou manipulaci a úpravu délky jednotlivých ramen.
Kruhový trénink - vhodné pro všechny věkové kategorie, bez aerobního zatížení, avšak účinnou formou posílíme především problémové partie
Pilates - vám zmírní a odstraní bolesti zad a problémy s tím spojené. Získáte pevné, dlouhé a štíhlé svaly, především v choulostivých partiích břicha, stehen, hýží, zad a paží. Narovná držení vašeho těla a zlepší nejen váš vzhled, ale hlavně vaše pocity
Power jóga - je zaměřena na harmonii těla a mysli, rozvoj fyzických a psychických schopností, odbourání stresu a napětí. Je vhodná jako prevence proti bolesti zad. Zaměřuje se na protažení svalů celého těla, jejich posílení a udržení naší tělesné schránky ve svalové. ale i duševní harmonii
Cvičení pro děti 1 - 3 roky - cvičení pro nejmenší, říkánky, malé i velké míče, "opičí dráha", vše za přítomnosti maminky.
SM Systém - stabilizace a mobilizace páteře - rehabilitační cvičení dle MUDr. Richarda Smíška - cvičí Majka Hajdušková

 

REZERVACE KALENDÁŘ

po út st čt so ne
1
6
8
13
15
20
22
27
29